Stránka 3 z 5

Re: TRIALOVE PRAVIDLA PRE VYHLASENIE MAJSTOVSTIEV SLOVENSKA

PoslaťNapísal: Pon 28. Dec 2015 10:56:49
od murgi
mne sa nepaci, ze niekto bude postihovany bodovo zato ze nema napriklad lekarnicku, expedicny box, pripadne interier. Nato kolko je nas (navyse ja teraz ani auto na trial nemam) su to velmi prisne pravidla. A uz naco je na trial potrebny kanister, to nechapem.
Navyse ak tu ma byt nejaky SK pohar chybaju mi tu aj podmienky, ktore musi splnit organizator (pocet branok, pocet sekcii, kedy nahlasovat pretek, minimum ucastnikov, ...)
tiez mi chyba kategoria pre deti.
Cize so SK poharom to nevyzera dobre, nakolko kazdy organizator ma trocha inu predstavu o triale a nevedia sa stretnut. :cry:

Re: TRIALOVE PRAVIDLA PRE VYHLASENIE MAJSTOVSTIEV SLOVENSKA

PoslaťNapísal: Str 26. Okt 2016 20:05:24
od pera2008
Chlopi a to jedine na svete, co lubime najviac. Blizi sa koniec roka a tak som rekapituloval sam za seba, ale kto chce naj sa prida. Jazdime si na expedickach a jazdia sa triali, niektory boli aj na promoakciach a tak. Nezije sa zle, ale akosi stale nieco nezdravotne v tom srdiecku a hlave chyba. Co chyba v srdiecku, no picha ma tam, ze sme sa neboli schopny dohodnut konecne na finalnych pravidlach trialu, ktory sa u nas dufam este bude jazdit, lebo nejak organizatorov nam rokmi ubudaju. Co v hlave chyba, no nic, len ma tam tlaci taka hrudka myslienok. Ale inac som takmer zdravy.
Z mojej strany:
Trial: urobit sablonu na vozidla- co sa tyka rozmerov ( tresne body za prkotiny neuznavam )
branky - 25cm od 0-45° , 30cm ak je branka v kopci a uhol vjazdu je vacsi ako 45°
- udat minimalnu vzdialenost medzi brankami
sekcie - urobit 3 sekcie, ktore budu od 1-3 co sa tyka narocnosti
stavba trate - trat sa postavi, napichaju sa branky, nikto netestuje
bodovanie - vsetko ako bolo, ale pokial sa niekomu kotula model dole brehom/kopcom, tak si ho moze chytit samozrejme s penalizaciou 25b ( nie 100b ako to bolo ), z dovodu, nie stale sa jazdi na arealovych tratiach a nie je cielom trialo mat co najviac donicene auto z dovodu kotulania sa a dufania, ze ostane na kolesach. Samozrejme prevratenie sa na rovinke a prevratenie modelu je za tych 100b
Expedicie: tu nemam takmer ziadne navrhy okrem jedneho vyhodnotenia.
Z dovodu ferovosti sa najkrajsim modelom moze stat len dokonceny model, nie vozidlo, ktoremu chyba cast karoserie, korba, okna, svetla,narazniky ( ak maju byt sucastou ) alebo ine casti ( nie detaily ako zrkadla, stierace, rezerva, klucky dveri a ine prkotiny za predpokladu, ze tan nemaju predpripravu na to )

Vsetko je len moj navrh a pocit ako to citim, ale inac vas mam vsetkych rad ako svoju rodinu

Re: TRIALOVE PRAVIDLA PRE VYHLASENIE MAJSTOVSTIEV SLOVENSKA

PoslaťNapísal: Štv 27. Okt 2016 21:45:38
od murgi
Trial robi iba Revuca, cize musime sa riadit ich pravidlami. My sme len na nasej expe ponukli moznost trialu pre Tona, ak si chce zahrnut do ich slovenskeho pohara.
Pravidla malo zmysel robit ked sa uvazovalo, ze bude robit aj Marcel, Poprad, pripadne Sered. Ale tyto tohto roku neorganizovali trial. A ktovie ci buduci. Takze k tvojim pripomienkam by sa mal hlavne vyjadrit Tono.
Jedine podla mna je 25b za prevratenie malo. Bo sa mas snazit jazdit tak aby si sa neprevratil. Na druhej strane mal by byt trial postaveny tak aby kazdy presiel a skor by maly byt branky blizsie, aby boli dotyky. Vsak mame expedicne auta, nie trial specialy.
Co sa tyka sutaze o najkrajsi model, tak je tro vecou organizatora ake si da podmienky.
Ja si len myslim ze kludne moze vyhrat hocijake auto, lebo je to niekoho volba. Pera a ak narazas na moje auto, tak ako pises, som ho mal dokoncene. Jedine som nemal interier a to nemalo ani auto co skoncilo druhe v Revucej, v BB si uz nepamatam. Tu ide hlavne o zabavu.

A hlavne nech su vsetci zdravy :beach:

Re: TRIALOVE PRAVIDLA PRE VYHLASENIE MAJSTOVSTIEV SLOVENSKA

PoslaťNapísal: Pia 28. Okt 2016 17:15:22
od pera2008
Nenarazam na nicije modely, proste robim inventuru toho co bolo a co moze byt lepsie. Na trialy na Modrom kameni sme vsetci videli, co spravi strmy dolekopec s ABS karoseriou. Prave preto, ze pouzivame expedicaky, tak to ma zmysel dat za 25 a nie za 100b ( ale len pre kotulanie dole kopcom ). Trial ma byt na otestovanie aut a vodicov, nie prechadzka po golfovisku. S Tonom som v kontakte a sme sa o tom bavili, Tono ma nejake pravidla uz hotove a ano, ak si zrekapitulujeme tento rok, tak Tonovi jedna velka vdaka zato, ze takmer kazdy mesiac nieco nachystal. Co sa tyka pravidiel, tak ziadne oficialne nemame. Podalsie ta diskusia tu bola a nebolo z nejakeho dovodu moznosti aby sa to dotiahlo dokonca a vobec aby sa o tom diskutovalo dalej a dotiahlo dokonca. Cize len ozivujem zacatu temu a podla mna ma vyznam sa o tom bavit, kedze sa to vola "MS2016" .
Inac by sa k tomu mohli aj jazdci vyjadrit, lebo nakoniec su to oni, ktory to schytaju ak nieco bude zle.

Re: TRIALOVE PRAVIDLA PRE VYHLASENIE MAJSTOVSTIEV SLOVENSKA

PoslaťNapísal: Ned 30. Okt 2016 10:42:31
od hollyml
Pravidla musia byt. Bez nich to nie je sutaz.
Mne v zasade vyhovuju tak ako su.
25b za prevratenie dole kopcom sa mi nepaci. Kazdy musi jazdit tak aby sa neprevratil. A ak sa prevrati je to len na nom ci si auto zachrani (za 100b), alebo riskuje poskodenie auta a moznost ze nakoniec aj tak neskonci na kolesach.
Ak sa na niektorom useku prevratia vsetky auta, tak je to chyba stavitela trate.

Re: TRIALOVE PRAVIDLA PRE VYHLASENIE MAJSTOVSTIEV SLOVENSKA

PoslaťNapísal: Ned 30. Okt 2016 11:13:33
od pera2008
Tomas: ktore pravidla ti vyhovuju? Lebo ja o ziadnych oficialnych pravidlach neviem. Mame len Lokalne a nejaky koncept, co by mohlo byt. Aspon ja som to tak pochopil, mozno sa mylim. Ked mozes, tak daj link, kde su, dakujem.
Na to prevratenie sa asi nezhodneme, kedze to bude zase dlha debata o tom, ci Lexan, ci ABS. Jaka je sanca, ze sa ti Lexan poskodi pri kotulani 5m dole 35-45° kopcom? 0-10%? Chytal by si model, nie. Ked budes mat ABS karoseriu a sa budes kotulat a vsetko, ako aj samotna karoseria ti bude vymrstovat kusky do okolostojacich ludi, tak asi len hygienicke servitky trochu pomozu.
Podalsie niekedy samotny teren neumoznuje mat inac trasu.
Pre mna zamna si robte to ako chcete, ja som len povedal svoj nazor.

Re: TRIALOVE PRAVIDLA PRE VYHLASENIE MAJSTOVSTIEV SLOVENSKA

PoslaťNapísal: Štv 10. Nov 2016 0:31:26
od Peter NZ
tiež si myslím, že dačo by sa malo dohodnúť... u nás sa autá delia len na lexan a hard body..... a v rámci toho môže byť prakticky hocičo....
ja mám skúsenosť ešte s maďarskom... je tam asi dlhšia história, väčšia základňa.... jazdí sa každý mesiac pretek... autá sú v troch kategóriách... prakticky abs, lexan a stavebnice..... samozrejme každá s danými predpismi... môžem priniesť do revúcej, pokecáme .... ak bude záujem...
kotúľanie po kopci je riešené jednoducho.... je povolený naviják.... je zaň tuším 5 bodov za použitie / jedno zaháknutie.... použiva sa nielen na zabezpečenie vozidla pred prevrátením/kotúľaním ale aj na prekonávanie prekážok.... väčšinou sa v každej sekcii vyskytne branka, ktorú sa dá čisto prejsť len za pomoci navijáka.... Trate sú síce rovnaké pre všetky kategórie, ale ak je nezjazdny úsek pre ABS (majú obmedzenie veľkosti kolies) tak majú vytýčený náhradný úsek....
a... pravdou je... trať síce má byť náročná, ale zjazdná pre autíčka... účelom nemá byť rozbiť autá, ale zasúťažiť si, zabaviť sa...

Re: TRIALOVE PRAVIDLA PRE VYHLASENIE MAJSTOVSTIEV SLOVENSKA

PoslaťNapísal: Štv 10. Nov 2016 22:10:24
od hollyml
Od zaciatku ako sme zacali pracovat na trialovych pravidla sme sa chceli uberat smerom expedicneho trialu a nie specialoveho trialu. Preto aj pravidla a rozdelenie modelov by nemuselo byt uplne striktne dane. Dufa, ze konecne budemem mat cas na diskusiu v Revucej.

Ideu hovorim v mene RCexpedition.

Re: TRIALOVE PRAVIDLA PRE VYHLASENIE MAJSTOVSTIEV SLOVENSKA

PoslaťNapísal: Štv 10. Nov 2016 23:21:09
od Peter NZ
ak nebude moc pršať, skúsim v sobotu nafotiť autá jednotlivých kategórií v Hu.... neviem ešte, kto tam príde, ale nepoužívajú sa tam trial speciály, skôr si myslím, že sú až na navijak viac obmedzený ako u nás... lebo... mám pocit, že u nás jazdí hocičo... v Hu jazdia aj stavby, vlastné karosérie .... vlastne.... u nás tiež - sorry pera a murgi... asi bude najrozumnejšie fakt pokecať spolu ;-)

Re: TRIALOVE PRAVIDLA PRE VYHLASENIE MAJSTOVSTIEV SLOVENSKA

PoslaťNapísal: Pon 12. Dec 2016 19:44:11
od Y64M
tak aj ja si myslím že by sa to malo dohodnúť sú tu dobré návrhy nemal by to byť taký problém a budúci rok začať z pravidlami a cez zimu by mal každý čas si auto pripraviť podľa pravidiel podľa toho či chce súťažiť alebo sa zúčastniť mimo súťaže. Napríklad toto pravidlo najmenej 50% pôdorysného rozmeru pneumatiky musí byť zakrytých karosériou, vrátane fenderov alebo Minimálny rozvor je 230mm. Minimálna šírka je 190mm – merané na vonkajšej strane pneumatík.
Určite by sa to malo dať dokopi