Podvozok / teda len nápravy / je z Himoto Nascada .
Pre reál jazdenie sú otvorené diferencialy / nepodarilo sa mi nikde najst spôsob ako urobit elektronicky univerzal OTV/ZATV
Širka ako axial a rázvor 335 mm .
Je varianta na prerobenie diferencialy na zatvorené ale na pevno s pouźitím husteho maziva do ozubenia / tmel ,plastelina .. / ale ale zadnú nápravu
Jazdne vlastnosti to ma nie ako axial ale dneśne jazdenie po trase okolo potoka - s rozumom a citlivým plynom to ma super jazdenie
Úchyt vidno na foto je to realnejśie ako trčiace parochy z kapoty motora v zadu bude klasika spony na korbe
Zatial je vyrobený len rám kovový nad korbu - ostatnné doplnky postupne.
Prevodvka dvostupňová
Teraz prerábam elektro zrejem pojde regla prijmač na korbu + eśte urobiť vyváženie auta olovom nad nápravy kuoli záberu
V podtate je to nie ćo o ćom stále hovorím -najrealnejśie jazdenie je z CC a SCX prejde všetko..toto je niečo medzi tým a úplne reálne s real 1:1 autami