KamilB píše:tak ako ste sa rozhodli, platí prvá strana alebo druhá strana ???
Trošku sa rozpíšem a vysvetlím to tu. Najprv som ho zaradil spolu s PeťoSom medzi Axiali, nakoľko prvý pohľad bol alá Wraith. Neskúmal som nápravy ani nič podobné. Až keď sa to tu začalo rozoberať, tak som ho podrobnejšie preskúmal a prišiel som na to, že má v podstate usporiadanie ako CC-čko. Ospravedlňujem sa za to, moja chyba. Som len človek. Takže z mojej strany platí v súčasnosti kategória CC-čko, ale pod podmienkou inej karosérie(reálna predloha ako píše JanoS). Inak bude vozidlo mimo súťaž. Bohužiaľ, pravidlá nepustia.
Čo sa týka LIAZ-u, Mogov, Kamazu, Tatry a podobných vecí, je tu ešte kategória PROTOTYPOV, kde bola naposledy zaradená Ginova Tatra(myslím, že trial ani nešiel) a Baďov Kamaz. S tým by som zatiaľ problém z hľadiska nákladiakov nevidel.
Takže na záver to zhrniem. KamilB, pokiaľ budeš chcieť ísť trial s autom, ako je teraz (továrensky originál), tak pôjdeš mimo bodov, nesúťažne. Pokiaľ tam ale dáš karosériu, ktorá predstavuje reálne existujúce auto, nevidím v tom problém zaradiť ťa do kategórie CC-čko a ďalšie delenie podľa materiálu karosérie. Pokiaľ by si na ten podvozok postavil nákladné auto, tak v tom prípade by som ťa už radil do kategórie prototypov, nakoľko by si mal medzi osobnými autami značnú nevýhodu.
I keď sa to možno nebude všetkým CC-čkárom páčiť, bohužiaľ je taká konštrukcia podvozku a pravidlá nepustia.
Dúfam, že som si týmto nikoho nepohneval, nemám nič proti nikomu ani proti vašim autám. Robíme to predovšetkým pre radosť. Za prípadné dezorientácie v diskusii sa ešte raz ospravedlňujem, som len človek.
PEACE
PS: Už som to dobre vysvetlil?
