Sosky chcel vediet co mam za disky na jeep JK,tak to pridavam sem.
Ide o plastove disky rock ripper 2.2 beadlock
Povodne na nich boli obute Yokohama geolandar pneumatiky od HPI.Tie sluzili dobre,pokial som nemenil podvozok.
Ked som presiel k novemu axialu s ripsaw 1,9",tak nastalo rozcarovanie,ze su ku kitu pridavane len lepene disky,co na auto v ziadnom pripade nedam.
Pretoze z praxe vidim,ze lepene pneumatiky sa casto odlepia,je stazena udrzba kolies(rozmontovat pneu od disku,odstranit lepidlo,znovu lepit...)
Tak som skusil ci sa na 2,2" disky budu dat natiahnut 1,9" pneumatiky a islo to bez problemov.
Zaujime moze byt ale osadenie tychto diskov BL01N
ide o 2,2" ale oproti rock ripperom su sirsie o 5mm.
Co moze byt uzitocna kombinacia s mud slinger 2,2''
Ked 124mm pneumatiku znizi na 110-104mm.(co je vyska axialackych flat ironov)
Na co su siroke disky dobre?
1.vacsia plocha pneumatiky je v kontakte s terenom.
2.vyssia vaha disku,co pomaha stabilite.(netreba tam hat olovo)
3.sirsie pneumatiky tiez pomahaju priecnej stabilite.(nemam olovo v kolesach,ocelovu zahradku na streche,ale stabilita abs karoserie je aj tak perfekna)
4.Pneumatiku roztiahlo do sirky a teda sa znizila o kusok vyska pneumatiky(nenasadena pneu vyska 11cm,po nasadeni sirsieho disku 10cm.)
Pri lexankach sa netreba s gumami trapit.(aspon nie velmi)
Len abs karoserie maju svoju vahu,tazke zahradky a vaha na streche robi tiez svoje.Aj ked chceme mat auta scale,ale chcem zachovat extremne jazdne vlasnosti,tak sirsie disky su dobra volba.
Minimalne ja uz ine na New bright jeepa na axial podvozku nedam.
JeepJK na SCX10 napravach(s maximalnym offsetom) ma sirku cez kolesa 25cm + predlzeny razvor o 3cm.
Pre porovnanie portalove naprvy R1(na ivecu)maju cez kolesa sirku 27cm.