Tak asi zacnem trochu inak.
V 1981 vydala Tamiya tento model ako Tamiya Hilux 4x4 model #58028 . Bol kompletne vyrabany v Japonsku a hlavne zamerany na US trh ( hlavne kvoli cene ). V tom case tamiya nemala vela skusenosti s elektro, preto mala pre modely dodavane elektro od inych vyrobcov ( mozno aj kvoli cene )
V 1981 vysli 2 modely na tomto podvozku Hilux 4X4 a Blazing blazer.
hilux bol vyrabany vo viacero farbach: biela, zlta, hneda, modra, cervena a cierna. najoblubenejsie boli cervene. Ako promo video 14 tychto modelov tahalo skutocnu Hiluxku.
https://www.youtube.com/watch?v=OYq7_h3pcc0Model bol vcelku revolucny. Mal ABS karoseriu, interier so soferom, kovovy ram a ine suciastky. Mal byt kopiou realneho auta. Pohanany bol NiCD 6V bateriou ( cca 15-30min jazdy ).
Model je na listovych perach, cize skacka ako koza.
Ma 3 serva , prijimac, ESC.
Preco ma 3 serva:
1 servo je na riadenie -natacanie prednej napravy
1 servo operuje 3stupnovu prevodovku
1 servo operuje potenciometer v ESC - ma to totiz mechanicke esc, kde servo vlastne je ako plynovy pedal a posuvanim potenciometru sa pridava a odobera stava, ktora ide do motoru ( ked som to spravne pochopil )
Specialitkou je ako funguje 4x4 pohon. Cast funkcnosti tvori prevodovka a cast predna naprava.
3 stupnova prevodovka ma vyvod pre prednu napravu
3. prevodovy stupen je na rychlu jazdu ( nieco ako 2. stupen u TRX4 ) - zapojena je len zadna naprava uzavreta - 2WD
2.prevodovy stupen je na normalnu jazdu po ceste alebo len miernom terene - zapojena je len zadna naprava uzavreta - 2WD
1. prevodovy stupen je na normalnu jazdu v terene - zapojena zadna naprava uzavreta a aj predna, ktora je v zaklade otvorena - 4WD
Predna naprava sa ale da manualne mechanicky zamknut a to povytiahnutim a pootocenim predneho hubu o cca 15* - 4X4
Ak by ste chceli este nieco vediet, kludne sa pytajte