od JanoS » Štv 14. Feb 2013 12:50:27
Na takéto "zváranie" odporúčam horák. Stačí trochu praxe (pozor na požiar a popáleniny) a ide to ako po masle. Čo sa týka oškretia trubiek a oxidácie cínu, tak tu neide o to že to bude ošúchané alebo nebude to mať peknú farbu ale o to že tie spoje sa pri väčších nározoch budú lámať. Keď som robil predný rám a bočné prahy pre svoje Pajero tak som počítal s tým, že sa to sem tam zlomí. Rám mi vydržal celkom dosť, a to nebol tak stavaný a zosilnený ako Neeo-ov. Na aute to vyzeralo dobre, ale po asi piatom raze čo sa mi odlomila bočnica z predného rámu som ho zvesil. Prahy vydržali ešte menej, a to preto lebo boli z hrubšieho materiálu. Materiál bol medeno-mosadzná guľatina, tuším 5 a 3 mm. Spájané to bolo cínom. Naopak, šekle robené z 3 mm guľatiny a spájané cínom vydržali pomerne veľa, a to som za ne auto pár krát vyťahoval. Mám ich otestované na 10 kg v ťahu a ešte by čo-to zniesli. Menej namáhané veci (rebrík na strechu - 3mm guľatina) držia bez problémov.
Mitsubishi Pajero Metal top || Bruder CAT 246 RC conversion || Hexakopter XL
--
HITEC Optic 6 sport 40 MHz, 59 kanál
Graupner MX-12, 2,4 GHz
---------------------------------------------
project Nissan Patrol GR Y60
project Suzuki Jimny 2010