Trial 2012

Odkazy na videá RC, fotky a všetko ostatné

Re: Trial 2012

Poslaťod bado7907 » Str 26. Okt 2011 15:10:09

Geri ja súhlasím z JanomS že by bolo zbytočne komplikované to triediť podla velkosti pneu. Môj názor je že by to stačilo podla podvozkov.CC, Axial, a možno hand made a osobitná kategoria Trucky. ;)
KAMAZ 6350 lesovoz- vozím drevo do hory-ten už je vo svete
Vaterra Ascender- pohrebáčik-a tento tiež
Kolesový nakladač LIEBHERR I586 Full metal 1/12
bado7907
 
Príspevky: 172
Registrovaný: Uto 08. Feb 2011 9:37:27

Re: Trial 2012

Poslaťod ggeerrii » Str 26. Okt 2011 19:09:58

OK,
tak teda
CC lexan
CC abs
scx lexan
scx abs
home Made / Hl / DCC / Mex atď.
6x6 a viac
crawler


7 kategórií bude OK a ked tak sa to po zlučuje, podľa záujmu a vozidiel v kategórií ;)
http://www.ggeerrii.rajce.net :)
Každý , kto mi lichotí, je mojím nepriateľom. Každý, kto ma kritizuje, je mojím učiteľom
1993 jeep wrangler yj 4.0 :mrgreen:
Pajero Wagon ´93 - výstavba
Obrázok užívateľa
ggeerrii
 
Príspevky: 481
Registrovaný: Str 26. Jan 2011 19:32:03
Bydlisko: Žilina

Re: Trial 2012

Poslaťod Peter509 » Str 26. Okt 2011 19:30:17

Ja odmietam deliť kategórie podľa pneu. Už minule som ti to vysvetloval Gerino. Jedna vec je istá, bude delenie, ako teraz v BA + ďalšie členenie prototypov. Komisári sa doriešia. Ono je to ešte všetko v rámci diskusie. Myslím si, že v BA to fungovalo pekne, len sú naozaj potrebný aspoň 2, 3 komisári, aby neboli veľké prestoje na štarte. Takže, na začiatok ako príklad budem uvádzať BA model, nakoľko to bol môj prvý trial. Neviem, ako to fungovalo v máji v BB, nakoľko som druhý deň nebol, ale určite to fungovalo aj tam. Za povšimnutie dávam do pozornosti pravidlá Českého truck trialu RCTT: http://www.rctrucktrial.cz/phprs/storage/pravidla_RCTT_letni_2011.pdf Nejako podobne by sa určite dali formulovať pravidlá pre expe trial, samozrejme okrem technickej časti modelov a rozmerov.

PS: poprosím vás chalani, nezahlcujte vlákno somarinami typu telesomariny. Ďakujem.
Obrázok užívateľa
Peter509
 
Príspevky: 2236
Registrovaný: Sob 22. Jan 2011 16:35:55
Bydlisko: Nemce, okres Banská Bystrica

Re: Trial 2012

Poslaťod JanoS » Str 26. Okt 2011 21:50:25

ad PS: Jasnačka

Myslím, že nad tým bude treba ešte porozmýšľať. Myslím, že rozdelenie podľa podvozkov je dobré, ale máme tu zatiaľ zastúpené prevažne dva typy podvozkov, vymierajúce CC a Axialovské podvozky, ale kam zaradiť napr. vlastné výtvory na vlastných podvozkoch? Napr. moje Jimny, keď raz bude pojazdné? Do prototypov? Ak mám v pláne robiť napr. scale Grand Vitaru, tá bude mať inú priechodnosť ako scale Jimny. Viem, že som možno zatiaľ sám, ale čo ak v budúcnosti sa niekto pridá? A čo potom trucky? Napr. PetoS-ove Iveco, Maz, Baďov Kamaz? Určite nebudú v rovnakej kategóríí, ani veľkostne, ani typovo ani pohonom. Asi máme momentálne smolu v tom, že máme malú členskú základňu a prílišným rozdrobením do kategórí sa môže stať, to čo som písal Gerimu, že v niektorých kategóriach budú po dve, tri autá.
Mitsubishi Pajero Metal top || Bruder CAT 246 RC conversion || Hexakopter XL
--
HITEC Optic 6 sport 40 MHz, 59 kanál
Graupner MX-12, 2,4 GHz
---------------------------------------------
project Nissan Patrol GR Y60
project Suzuki Jimny 2010
Obrázok užívateľa
JanoS
 
Príspevky: 365
Registrovaný: Sob 22. Jan 2011 18:41:05
Bydlisko: Viničné/BA/MT

Re: Trial 2012

Poslaťod ggeerrii » Štv 27. Okt 2011 7:03:27

máš pravdu, tak to potom spraviť tak, že ak bude napríklad len jedno / dve CCčká s lexanku tak ich hodíme k ABSkám a dáme im nejaké zvýhodnenie, napríklad - 1 minúta aby to mohli prejsť za rovnaký čas,.... treba to dáko vymyslieť ;)
http://www.ggeerrii.rajce.net :)
Každý , kto mi lichotí, je mojím nepriateľom. Každý, kto ma kritizuje, je mojím učiteľom
1993 jeep wrangler yj 4.0 :mrgreen:
Pajero Wagon ´93 - výstavba
Obrázok užívateľa
ggeerrii
 
Príspevky: 481
Registrovaný: Str 26. Jan 2011 19:32:03
Bydlisko: Žilina

Re: Trial 2012

Poslaťod petos » Štv 27. Okt 2011 10:02:40

Aby sme to videli tu:
Kategoria Lexan:
Meno trestne body cas
1. Wlasto ......... 0. .......... 4:05
2. Juraj L. ........ 10. .......... 7:56
3. Peter Lavrik .... 50. .......... 6:10
4. Jajub L. ....... 100. .......... 9:00
5. Peter L. ........ 100. .......... 10:13
6. Martin P. ........ 160. .......... 14:05
7. Peter P. ......... 320. .......... 13:30
kategoria ABS
1. Sosky. 110. 8:40
2. Hollyml. 130. 9:41
3. lackey. 160. 6:31
4. Miro 210. 4:35
5. Pepo. 260. 8:44
kategoria CC
JanoS. 10. 17:06

Moj navrh:
kategorie:
1.lexan(vsetky podvozky rozmerovo zhodne s SCX,karoseria lexan)
2.ABS(sem patri aj MEX pokial ma abs karoseriu,JRM def 110-150,nakladiaky na 2,2")*
3.CC(a im velkostne alebo scale podobne-Janos Jimny,nakladiaky s handicapom)
(specialy ako 8x8,crawlery zatial nerieste-lebo niesu.Maz do trialu nepchajte,mam ine auta s ktorymi budem jazdit.A navyse by trebalo trat pre 8x8 prestavat
Takto moze byt 1 trat spolocna pre lexan-abs,a zvlast trat potrebuju CC,aspon par sekcii,kde technicke moznosti nedovolia prejst.)

Prihlasenie do kategorii,zalezi podla dohody komisarov- zhodnotenie prejazdovych vlasnosti modelu.
*nakladiaky su specificka kategoria,Badov Kamaz ma vyrazny predny presah a velky razvor medzi napravami(handicap).Tazky teren to co lexan a abs neprejde.
Podla mna ale bude rovnocennym superov pri CC v triale.
Iveco na 2,2" je zase stavany ako expedicny special,takze v ABS tu bude dostojny super(dufam).Aj ked ma o 4cm vyssie pneu,ale zase zdvyhnute tazisko,je tazsi,dlhsi razvor...
Nerobme vela kategorii.

Pocet branok by mohlo byt 10.(vratane start a ciel branky)
Sirka branok sa urci podla najsirsieho modelu v kategorii +5cm(2,5cm na kazdy stranu k branke.
Kto ma uzke auto lahsie prejde brankou,ale zase pri naklonoch ma problem s taziskom)
vzdialenosti medzi sekciami musi byt dostatocna pre vytocenie vsetkych vozidiel.(min. 1,5m medzi sekciami)
Vacsia vzdialenost medzi sekciami je dobra na to,ze ked je sofer na 7-8 sekcii,tak moze zacat startovat dalsi.
Navijak do trialu by som nepchal.(nie kazdy ho ma,rozne dlzky lana,rozna sila navijakov)
Nechal by som ho skor ako povolenu sucast pre vyprostenie modelu bez postihu.(vyprostis navijakom-bez tresnych bodov,pouzijes bozi zasah-tresne body)
Bodovanie:
prejazd brankou: tresne body(TB)
cisty prejazd- 0 TB
1dotyk,nezvalenie branky- 10 TB
zvalenie branky- 30 TB
spadnutie branky zosuvom terenu(bez dotyku branky modelom)- 0TB
vynechanie sekcie- 100 TB
vyprostenie vozidla navijakom- 0 TB
Bozi zasah- 60 TB(model sa moze presunut len na zaciatok sekcie,kde uviazol)
Vyprostenie modelu a vynechanie sekcie- 160 TB

Hlavne kriterium su TB.
pokial ma viac aut rovnaky pocet tresnych bodov,pouzije sa ako pomocka cas prejdenia trailu(nizsi lepsi)
Je to z dovodu,ze ak ma niekto pomalsi motor,ale odjazdi bez chyb,tak ma moznost vyhrat.Nejde o rychlost prejdenia sekcii ale o technicky cistu jazdu.

Zabudol som na nieco?
TRX6
SCX10
Obrázok užívateľa
petos
 
Príspevky: 718
Registrovaný: Sob 22. Jan 2011 15:11:05
Bydlisko: BB

Re: Trial 2012

Poslaťod Peter509 » Štv 27. Okt 2011 11:02:28

V podstate si snáď ani na nič nezabudol. Bodovanie sekcií je uvedené aj v tých pravidlách RCTT, tak môžeme čerpať aj odtiaľ. Je to tam celkovo pekne rozpísané. A JanoS, čo sa týka tých prototypov, to je stále otvorená kategória. Podľa počtu a druhu áut by sa to potom riešilo, ako ďalej, resp. by to bolo na povážení pri technickej prehliadke :roll:
Obrázok užívateľa
Peter509
 
Príspevky: 2236
Registrovaný: Sob 22. Jan 2011 16:35:55
Bydlisko: Nemce, okres Banská Bystrica

Re: Trial 2012

Poslaťod ggeerrii » Štv 27. Okt 2011 13:42:14

Peto to vystihol vcelku dobre len počet bránil by som dál tak na 50-60 aby mohli byť rovno 3-4 komisari na trati bolo by to dlhšie a zabavnejsie ,
http://www.ggeerrii.rajce.net :)
Každý , kto mi lichotí, je mojím nepriateľom. Každý, kto ma kritizuje, je mojím učiteľom
1993 jeep wrangler yj 4.0 :mrgreen:
Pajero Wagon ´93 - výstavba
Obrázok užívateľa
ggeerrii
 
Príspevky: 481
Registrovaný: Str 26. Jan 2011 19:32:03
Bydlisko: Žilina

Re: Trial 2012

Poslaťod PeterP » Štv 27. Okt 2011 14:11:20

50 bránok :o

To už by bolo jednoduchšie spraviť tri trate po cca 10 bránok.
A každá môže mať svojho komisára.
Tiež tak nenastane problém, že niekto sa zamotá v jednom mieste na trati, a všetci ostatní za ním stoja.

Ale myslím, že pre začiatok 1 trať úplne postačí.

Navrh čo dal PetoS sa mi zdá ozaj dobrý.

Len by bolo možno treba dopovedať, čo sa stane, ak má jazdec poruchu na aute/ vysielači. Môže sa to na trati opraviť alebo nie, Ak nedojazdí trať, dostane TB za všetky neprejdené branky. Alebo môže jazdu opakovať ?
Obrázok užívateľa
PeterP
 
Príspevky: 47
Registrovaný: Pia 18. Feb 2011 16:55:37
Bydlisko: Bratislava

Re: Trial 2012

Poslaťod ggeerrii » Štv 27. Okt 2011 14:28:04

pokusy by som dal 2 či prejde dobre alebo s poruchov ,.... ;)
čo sa týka pokazenia tak by som to dal tak že má 15 minút na opravu ak to stihne môže sa vrátiť tam kde prestal s hendikepom 100 TB
a ak sa mu to nepodarí opraviť tak bohužiaľ dostane TB za to čo neprešiel ;)
http://www.ggeerrii.rajce.net :)
Každý , kto mi lichotí, je mojím nepriateľom. Každý, kto ma kritizuje, je mojím učiteľom
1993 jeep wrangler yj 4.0 :mrgreen:
Pajero Wagon ´93 - výstavba
Obrázok užívateľa
ggeerrii
 
Príspevky: 481
Registrovaný: Str 26. Jan 2011 19:32:03
Bydlisko: Žilina

PredchádzajúciĎalší

Späť na Voľný pokec

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 0 hostia

cron